Siła promocji Samsunga Galaxy S4

Siła promocji Samsunga Galaxy S4

Każda promocja ma to do siebie, że jest znamienna dla konkretnej marki. Musi nie tylko dotrzeć do danej grupy docelowej, ale również w umiejętny sposób zaprezentować produkt, aby jak najlepiej oddać jego cechy charakterystyczne.

Od pewnego czasu trwa kampania promocyjna innowacyjnego smartfona Samsunga Galxy S4. Akcja jest zakrojona na szeroką skalę i obejmuje różnorodne formy promocji. Przede wszystkim, reklamy dotyczące nowego gadżetu możemy zobaczyć w czasopismach o charakterze biznesowym, lifestylowym, sportowym i wielu innych. Kolejnym działaniem jest wypromowanie produktu w Internecie. Sieć jest obecnie głównym źródłem wyszukiwania rozmaitych informacji, dlatego wszelkie reklamy, które są w niej zamieszczone trafiają do bardzo dużej grupy odbiorców. W związku z tym, o samsungu galaxy S4 będziemy mogli się dowiedzieć z popularnym serwisów i portali, takich jak m.in. Yotube.com, Pudelek, Onet.pl, WP.pl czy Interia.pl. Nie może oczywiście zabraknąć też reklam w serwisach społecznościowych. Już można obserwować je na Facebooku. Podobnie jest w przypadku serwisów zajmujących się sprzedażą, a więc Allegro, Ceneo.pl oraz Skąpiec.pl.

Promocja nowych produktów nie może obejść się również bez bardziej tradycyjnych form reklamowych, takich jak billboardy i plakaty, które można spotkać niemal na każdym kroku w większych miastach. Bardziej interaktywne formy promocji nowego Samsunga wszyscy zainteresowani mogą spotkać w centrach handlowych, a także w specjalnych strefach utworzonych w nadmorskich miejscowościach. Nie zabraknie także znanych od pewnego czasu mobilnych reklam przemierzających ulice miast. Samsung Galaxy S4 opanował także telewizję oraz kina w formie spotów reklamowych.

Całą kampanię odbywającą się pod hasłem Life companion można obserwować do końca sierpnia.

Video
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz