Outoodorowa gra McDonalda na telebimie

Outoodorowa gra McDonalda na telebimie

Post Rating

Bardzo ciekawy pomysł na interaktywną, ambientową akcję reklamową dla McDonald’s zrealizowała agencja DDB ze Szwecji. Na telebimie, zlokalizowanym 150m od restauracji McDonald’s emitowano specyficzną animację, w której pojawiały się promowane produkty. Interaktywna gra polegała na wykonaniu komórkowym aparatem fotograficznym zdjęcia danego produktu pojawiającego się na telebimie, a następnie udaniu się po jego odbiór do restauracji. Po okazaniu zdjęcia wykonanego w odpowiednim czasie (gra był limitowana czasowo) można było otrzymać sfotografowany produkt za darmo. W kampani wykorzystano nowoczesne nośniki informacji: outdoorowy telebim oraz telefony komórkowe klientów, jak również animowaną reklamę video. Tego typu kampanie to bez wątpienia przyszłość reklamy. Video-reportaż z opisywanej akcji reklamowej można zobaczyć poniżej.

Video
Dodaj komentarz

Jeden komentarz do “Outoodorowa gra McDonalda na telebimie”

  1. nicia pisze:

    mistrzostwo! Świetny pomysł. I przede wszystkim angażuje klienta, dzięki czemu wzrasta jego zainteresowanie 😉

Dodaj komentarz