Niekonwencjonalny pomysł na promocję marki

Niekonwencjonalny pomysł na promocję marki

Post Rating

Blendtec to to amerykańska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości blenderów. Blendery to bardzo przydatne w kuchni urządzania i idealny sposób na szybkiego szejka, koktail albo pożywny sok owocowy.

Firm produkujących blendery jest sporo – przynajmniej kilkadziesiąt. Jak zatem efektywnie można promować taki produkt? Blendtec wpadł na pomysł niezwykle oryginalny. Jako że cechą wyróżniającą ten produkt na tle innych na rynku jest jego wytrzymałość producent postanowił na tym właśnie oprzeć swoją kampanię promocyjną.

W efekcie powstała doskonała reklama wirusowa. Pomysł jest na tyle niekonwencjonalny, że internauci sami przesyłają sobie linki, videa (tak jak i my) umieszczają na swoich stronach www, a producent odnotowuje astronomiczne wręcz zainteresowanie swoim towarem. Statystyki odwiedzin kanału na YouTube należą do najwyższych.

No ale koniec gadania. Zobaczcie i oceńcie sami.

Video
Dodaj komentarz

Jeden komentarz do “Niekonwencjonalny pomysł na promocję marki”

  1. marny pisze:

    Zajefajne, właśnie ostatnio kupiłem blender i rozwalił się przy pierwszym użyciu – można gdzieś to cudo w Polsce kupić?

Dodaj komentarz