Zakrwawione komórki – krwawa kampania społeczna

Zakrwawione komórki – krwawa kampania społeczna

Post Rating

Kampanie społeczne pozwalają często kreatywnym grafikom rozwinąć skrzydła. Dodatkowo tematyka jest nie rzadko kontrowersyjna. Kampanie tego typu umożliwiają zatem realizację projektów, które nie powstają na codzień w agencjach reklamowych. Tym razem przedstawiamy dość oryginalną kampanię społeczną, której celem jest zniechęcenie ludzi to rozmów przez telefony komórkowe podczas prowadzenia samochodu. Cel kampani okazuje się jak najbardziej sensowny gdyż według badań duża część kolizji i wypadków drogowych spowodowana jest właśnie korzystaniem z telefonu podczas jazdy. Obrazy przedstawione we flyerach kampanii są dość drastyczne, ze względu na wykorzystanie krwi w projekcie. Dodatkowo ciekawy jest również fakt, że w kampani nie są piętnowani tylko rozmawiający przez telefon kierowcy, ale przede wszystkim ich rozmówcy. To właśnie oni są bohaterami przedstawionych poniżej obrazów. Projekty została stworzone przez agencję reklamową Mudra Group z Bombaju. Natomiast kampanie realizowano w Indiach na zlecenie Policji drogowej z Bangalore.

reklama społeczna

krwawa reklama społeczna

krwawa kampania społeczna

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz