Krwawe komórki II – kolejna kampania społeczna

Krwawe komórki II – kolejna kampania społeczna

Post Rating

Kontynuując temat krwawych kampani społecznych, przedstawiamy kolejne projekty graficzne mające przestrzec kierowców przed używaniem telefonów komórkowych podczas jazdy. Tym razem chodzi jednak o pisanie smsów (co wydaje się już totalnie abstrakcyjne, ale niestety prawdziwe). Okazuje się bowiem, że dla wielu kierowców napisanie smsa podczas jazdy to żaden problem. Według badań przeprowadzonych na potrzeby kampanii, pisanie smsa zmniejsza czas reakcji kierowcy o 18%, czyli o niezbędne sekundy , które w normalnych warunkach pozwoliłyby uniknąć tragedii. Kampania wykreowana przez agencję reklamową Coyne Communications z New Jersey oraz promowana przez portal AutoWeek Magazine ma za zadanie zwrócić uwagę kierowców na opisywany problem. Sugestywny obraz opatrzony dość kontrowersyjną stylistyką dobrze spełnia to zadanie. Projekty zostały udostępnione na portalu AutoWeek Magazine z prośbą o rozpowszechniania ich przez internautów między sobą. Marketing virusowy powinien zdziałać swoje w tej kwestii i przyczynić się do rozpromowania tej jak najbardziej słusznej kampanii społecznej. Poniżej podstawowy projekt kampanii przyrównujący pisanie smsów za kółkiem do rosyjskiej ruletki. Kolejne porównania są również dość ciekawe.

kampania społeczna reklama

projekt graficzny

design

grafika

Źródło: Coyne Communications & Auto Week Magazine

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz