Interaktywne reklamy na YouTube

Interaktywne reklamy na YouTube

Post Rating

Skuteczna reklama to przede wszystkim taka reklama, która zmusza odbiorcę do interakcji. Jej zaprojektowanie i stworzenie z całą pewnością nie jest proste – pracują przy nich całe sztaby specjalistów, animatorów, grafików, copywriterów.

Ostatnio niezwykle modne stały się treści reklamowe wyświetlane w kanale YouTube (swoją drogą to ciekawe czy może serwis zacznie w końcu zarabiać – dotychczas nie był dochodowy). Jedne z ciekawszych reklam jakie można tam znaleźć to spoty producenta korektorów oraz naszego polskiego PZU.

Osobiście bardzo nam one przypadły do gustu – spoty Tipp-exu są bardzo rozbudowane i praktycznie rzecz biorąc głównie od inwencji odbiorcy zależy jak daleko można się z nimi posunąć.

Oto reklama Tippexu:

W spotach PZU podoba nam się natomiast zastosowanie techniki tilt-shift. W sumie można to uznać za odrobinę oklepane (dopiero co mieliśmy reklamę samochodów KIA z wykorzystaniem technologii tilt-shift), ale mimo wszystko uważamy, że jest to naprawdę dobra reklama.

Oto reklama PZU. Niestety należy przejść w tym miejscu na stronę docelowo, ponieważ brak jest opcji osadzenia na stronie www.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz