Deszczowa kampania reklamowa

Deszczowa kampania reklamowa

Outdoorowa kampania reklamowa dla sieci biur turystycznych D-reizen została przeprowadzona przez firmę Raincampaign®, która realizuje tzw. deszczowe kampanie reklamowe. Ta, uważana za innowacyjną, zaskakującą w efekcie oraz przyjazną środowisku forma reklamy wykorzystuje technikę umożliwiającą aplikację informacji reklamowych na chodniku widzialnych jedynie na mokrej nawierzchni. Dzięki tej technice możemy skorelować pojawianie się przekazów reklamowych z deszczową pogodą.  W wakacyjnej kamapani reklamowej D-reizen pod wpływem deszczu na chodnikach uwidaczniały się hasła:  “Czy ty również tęsknisz za słońcem?” Biuro turystyczne D-reizen. Natomiast, gdy chodnik wysychał hasło znikało. Reklama została zaaplikowana w 1000 miejsc, ściśle wyselekcjonowanych wokół 175 biur D-reizen w Holandi.

kampania reklamowa

ambient na chodniku

uliczna kampania promocyjna

Kolejna akcja reklamowa Raincampaign® została zrealizowana dla firmy Continental. W deszczowej pogodzie firma  promowała na holenderskich ulicach opony zimowe hasłem: “Zatrzymaj się szybciej z oponami zimowymi Continental”. Miejsca aplikacji reklam zostały dobrane w okolicach parkingów, automatów parkingowych i innych zatłoczonych lokalizacji.

akcja promocyjna

Źródło: raincampaign.com

Video
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz